Bij de gabriëlschool is ieder kind uniek

Op de Gabriëlschool bieden we onderwijs aan 300 kinderen, verdeeld over 2 locaties in Putten: Kelnarij in het centrum van Putten en Bijstergoed, in de wijk Bijsteren. Wij zijn een Katholieke Jenaplanschool. Bij ons is iedereen welkom, ongeacht geloof of overtuiging. Op deze website lees je meer over hoe we de 10 Jenaplan essenties en het evangelie laten samenkomen binnen het onderwijs. De unieke talenten, het gewenste leertempo en de interesses van het kind staan daarbij altijd centraal.

Pedagogisch klimaat

Jenaplan onderwijs

Kleinschalig onderwijs

Groep 8 helpt mee met de “Paddentrek”.

Vanochtend vroeg mochten de kinderen van groep 8 van onze beide locaties op pad met vrijwilligers van de stichting natuur- en milieubescherming Putten. De kinderen mochten helpen met het tellen en overzetten van kikkers en padden die in de emmers bij de afzetting terechtgekomen zijn. Dit alles om te voorkomen dat de dieren worden overreden tijdens hun tocht naar de poel waar zij paren en kikkerdril leggen. Het was ontzettend leuk om mee te maken en onze groep 8 heeft maar liefst 158 padden en 16 bruine kikkers mogen overzetten!   Ook vrijwilliger worden?? Kijk snel op:https://www.natuurenmilieuputten.nl/

Nieuwe ouders

Als ouder wilt u het beste voor uw kind. Dus ook een basisschool waar hij zich met plezier 8 jaar lang kan ontwikkelen en een sterke basis aan kennis, leervaardigheid en sociale vaardigheden op doet. Op deze site vindt u informatie over hoe wij onderwijs vormgeven, de zorg voor kinderen ingericht hebben, wat u van onze school mag verwachten en wat wij van u als ouder verwachten. We hopen dat u zo een beeld krijgt van of onze school past bij de identiteit, visie en sfeer die u voor uw kind zoekt. Kom gerust eens een kijkje nemen met uw kind(eren) en ervaar de sfeer!